نوشته شده توسط : hossein

لوله هیدرولیک یکی از انواع لوله برای انتقال سیالات به ویژه آب در ساختمان است. لوله هیدرولیک حمل و نقل مایع را از یک مکان به مکان دیگر فراهم می کند . یک شلنگ هیدرولیک به طور خاص طراحی شده است تا بتواند مایع هیدرولیکی را به داخل یا در میان قطعات هیدرولیک ، دریچه ها، موتورها و ابزارها انتقال دهد .

خاصیت انعطاف پذیری در این لوله ، تقویت شده است و معمولا با چند لایه تقویتی ساخته می شود ، زیرا سیستم های هیدرولیکی اغلب در فشار بالا یا فشار بسیار زیاد عمل می کنند .

شلنگ هیدرولیک در انواع سیستم های صنعتی هیدرولیک استفاده می شود . ابعاد ، مشخصات عملکرد ، نحوه طراحی و تولید آن و ویژگی ها پارامترهای مهم در شناخت لوله های هیدرولیکی هستند .

لوله هیدرولیک بخش مهمی از یک سیستم هیدرولیک است . به علاوه طراحی و ایجاد یک سیستم هیدرولیک نسبت به ایجاد یک سیستم لوله کشی معمولی بسیار متفاوت است .

در سیستم های هیدورلیک مواد موجود در لوله که در حال انتقال هستند ، تحت فشار می باشند . بنابراین اگر کوچک ترین نقصی در این سیستم وجود داشته باشد ممکن است مشکلات جبران ناپذیری را به وجود آورد .

برای خرید لوله هیدرولیک با قیمت مناسب سایت الو آهن را به شما پیشنهاد می کنم. زیرا که قیمت های الو آهن بسیار مناسب بوده و امکان خرید اینترنتی را به آسان ترین روش ممکن فراهم کرده است. برای این کار می توانید به لینک لوله هیدرولیک الو آهن مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: لوله هیدرولیک , الو آهن , لوله هیدرولیک الو آهن ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hossein

راهنمای انتخاب لوله آب مناسب برای ساختمان

به قول معروف، لوله آب مناسب برای ساختمان از نون شب هم واجب تره! انواع زیادی از لوله آب در جنس ها و کارکردهای مختلف توسط برند های مختلف تولید شده است. به طوری که انتخاب را برای هر کسی سخت و سخت تر کرده است. 

اما اهمیت انتخاب درست لوله آب برای ساختمان های مختلف به حد کافی زیاد است تا بتوان برای شناخت انواع لوله آب و ویژگی های هر کدام وقت کافی گذاشت. 

راهنمای انتخاب لوله آب مناسب در ساختمان

در این راستا ما این مطلب را تحت عنوان راهنمای کامل انتخاب لوله آب مناسب برای ساختمان تهیه و منتشر کردیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با بررسی المان های مهم انواع لوله آب را مقایسه و بهترین کاربرد هر کدام را بشناسیم.

گالوانیزه؛ لوله آب مناسب برای هر جایی!

 در صنعت آهن آلات، بر روی فلزاتی که نسبت به خوردگی آسیب پذیر می باشند پوششی از فلز روی قرار می دهند که این پوشش برای حفاظت از فلز در برابر خوردگی و آسیب پذیری می باشد و این عمل توسط گالوانیزاسیون صورت می گیرد.

پوشش قرار داده شده در عمل گالوانیزاسیون شامل لایه ای از فلز روی و ترکیباتی از آهن می باشد. در مورد لوله های فولادی نیز برای حفاظت از این لوله ها در برابر خوردگی و آسیب پذیری پوششی از فلز روی بر روی آن قرار می دهند که به آن ها لوله گالوانیزه گفته می شود.

لوله گالوانیزه از پرکاربردترین و مهم ترین لوله آب ها در دنیای امروز است که پا به هر صنعی گذاشته است. لوله گالوانیزه مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد؛ بنابراین استفاده از آن در اکثر تاسیسات لوله کشی ساختمانی توصیه می شود. این دسته از لوله ها در ابعاد و اندازه های متنوع ساخته می شوند.

شما می توانید از لوله آب گالوانیزه با اطمینان کامل در تمامی کاربرد های زیر به عنوان یک لوله آب مناسب استفاده کنید:

  • لوله کشی آب در ساختمان ها
  • سازه های فلزی 
  • لوله آب مناسب در حصارکشی
  • لوله آب مناسب در گلخانه ها
  • مراکز تصفیه
  • آبیاری کشاورزی
  • دکل های مخابراتی و برق

برای مطالعه ادامه مقاله به لینک لوله آب مناسب در الو آهن نمایندگی تاسیسات ساختمانی مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: لوله آب مناسب, لوله آب, الو آهن ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hossein

کدام نمایندگی فروش سینک بهتر است؟ 

سینک ظرفشویی جزئی از آشپزخانه است که از همان ابتدا دوست و یاور بانوان بوده است.  از سینک های بزرگ زمینی در زمان قدیم گرفته تا سینک های مدرن امروزی همواره از مهم ترین تجهیزات خانه بوده است.  همواره پیدا کردن یک نمایندگی فروش سینک خوب برای خرید دشوار بوده است ولی امروز ما با معرفی بهترین نمایندگی فروش سینک، این دردسر را برای شما کمتر می کنیم.

کدام نمایندگی فروش سینک بهتر است؟

نمایندگی فروش سینک الو آهن

نمایندگی تاسیسات و تجهیزات آشپزخانه الو آهن اولین پیشنهاد ما برای خرید سینک ظرفشویی می باشد زیرا دارای بهترین کیفیت در عین حال بهترین قیمت سینک می باشد. 

این نمایندگی فروش سینک با داشتن سایت فروشگاهی عالی، بهترین و راحت ترین خرید را برای مشتریان خود فراهم کرده است. 

 

 گروه صنعتی الو آهن افتخار همکاری با مارک سینک های مطرحی همچون اخوان، استیل البرز، کن، بیمکث و … را دارد و با تجربه چندین ساله همواره در فروش تاسیسات ساختمانی فعالیت می کند.

برای مطالعه ادامه مقاله نمایندگی فروش سینک الو آهن به سایت نمایندگی تاسیسات ساختمانی مراجعه  کنید.



:: برچسب‌ها: نمایندگی فروش سینک, الو آهن, نمایندگی تاسیسات ساختمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hossein

بهترین قیمت سینک ظرفشویی

سینک ظرفشویی جزئی از آشپزخانه است که از همان ابتدا دوست و یاور بانوان بوده است.  از سینک های بزرگ زمینی در زمان قدیم گرفته تا سینک های مدرن امروزی همواره از مهم ترین تجهیزات خانه بوده است. 

امروزه تفاوت و تنوع سینک های ظرفشویی آن چنان زیاد شده است که خرید آن را به دردسری بزرگ تبدیل کرده است. اما این تنها مشکل نیست بلکه ناآگاهی از قیمت سینک و گران بودن آن نیز در این شرایط اقتصادی، فکر خرید سینک را از ذهن هر فردی خارج می کند. 

ما امروز در این مقاله قصد داریم عوامل تاثیر گذرا در قیمت سینک را بررسی و در ادامه مناسب ترین قیمت سینک را به شما معرفی کنیم تا شما هم با اطمینان از کیفیت سینک و هم قیمت آن اقدام به خرید لذت بخش کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

مقایسه قیمت سینک بر اساس نوع آن

خب مهم ترین موردی که در قیمت سینک تاثیر گذار است، نوع سینک ظرفشویی است. سینک های امروزی در سه مدل طراحی و تولید می‌شود:

1) سینک ظرفشویی روکار

بین انواع سینک قدیمی‌ترین مدل، نوع روکار است. این نوع سینک به صورتی نصب می شود که لبه‌های کار روی کابینت قرار می‌گیرد. نصب کابینت روکار آسان است و به دلیل طراحی ساده‌تری که نسبت به دو مدل دیگر دارد، از قیمت پایین‌تری برخوردار است. در حقیقت می توان گفت قیمت سینک روکار نسبت در مقایسه با دو مدل دیگر ارزان تر است.

2) سینک ظرفشویی توکار

دومین مدل سینک که مورد توجه مردم هم قرار گرفته است، طراحی شیک و زیبایی دارد. قیمت سینک ظرفشویی توکار از سینک روکار بالاتر بوده و به‌گونه‌ای نصب می‌شود که سطح لگن با کابینت در یک راستا قرار می‌گیرند.

برای مطالعه ادامه مقاله قیمت سینک ظرفشویی در الو آهن به سایت نمایندگی تاسیسات ساختمانی مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: قیمت سینک, قیمت سینک ظرفشویی, نمایندگی تاسیسات ساختمانی, الو آهن ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hossein

در آشپزخانه های امروزی، هود به یکی از پرکاربردترین و مهمترین تجهیزات خانه تبدیل شده است. یک هود مناسب تمام بو، دود و ذرات چربی حاصل از آشپزی را به خودش جذب می‌کند. به این ترتیب فضای خانه و آشپزخانه شما از بو و چربی غذا در امان می‌ماند. 

انواع مختلفی از هود در بازار عرضه شده است که باعث شده قیمت هود آشپزخانه تنوع بسیار زیادی پیدا کرده باشد. اما ما در این مقاله تمام عوامل موثر در قیمت هود آشپزخانه را بررسی کرده و در آخر به شما خواهیم گفت که با چه قیمتی می توانید یک هود مناسب تهیه کنید.

قیمت هود آشپزخانه به چه عواملی بستگی دارد؟

در ادامه تمام عوامل موثر بر قیمت هود را بررسی کرده و رنج قیمتی هود ها بر اساس المان های مختلف را با هم مشاهده می کنیم.

قدرت و تعداد موتور قیمت هود آشپزخانه

بدون شک یکی از مهم ترین نشانه های کیفیت بالای هود آشپزخانه، قدرت موتور آن است که تاثیر زیادی بر قیمت هود دارد. هرچه قدرت آن ها بیشتر باشد، قدرت مکش آن ها نیز بالاتر بوده و هوای محیط بیشتر تهویه می شود.

اصلی ترین کار یک هود آشپزخانه از بین بردن بوی ها نامطبوع آشپزخانه است و با موتور قوی تر راحت تر می تواند این وظیفه را انجام دهد.

برای مطالعه ادامه مقاله قیمت هود به الو آهن نمایندگی تاسیسات ساختمانی مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: قیمت هود،الو آهن،تاسیسات ساختمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hossein

بهترین مارک سینک ظرفشویی کدام است؟

یکی از لوازم ضروری آشپزخانه که علاوه‌ بر خانه در محل کار هم به آن احتیاج داریم سینک ظرفشویی است. سینک ظرفشویی نه‌ تنها عضوی جدا نشدنی آشپزخانه است، بلکه در دکوراسیون آشپزخانه هم نقش مهمی دارند. انتخاب یک سینک زیبا و کارآمد جلوه‌ی جذابی به آشپزخانه ی شما می بخشد.

حتی اگر بهترین ماشین ظرفشویی هم داشته باشید، باز هم برای شست و شو به سینک ظرفشویی نیاز پیدا می‌کنید. مارک های گوناگونی در بازار وجود دارند که انتخاب را برای شما مشکل می‌سازند. در این مقاله ما تعدادی از بهترین مارک سینک ظرفشویی را به شما معرفی میکنیم تا شما را در انتخاب سینک ظرفشویی مناسب برای آشپزخانه یاری کرده باشیم.

مارک سینک ظرفشویی اخوان 

شرکت اخوان؛ به عنوان بزرگترین مارک سینک ظرفشویی در ایران شناخته شده که در سال 1348 تاسیس گردید. دلایلی که باعث محبوبیت این برند شده، تولید محصولات متنوع در چند صد مدل با کیفیت و مرغوبیت بالا و نیم قرن تجربه که حتی باعث شده جزو رقبای بزرگ محصولات خارجی در بازار داخلی محسوب شوند، می باشد.

برای مطالعه ادامه مقاله وارد لینک زیر شوید:

مارک سینک ظرفشویی



:: برچسب‌ها: مارک سینک ظرفشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hossein

در آشپزخانه‌های امروزی، هود به یکی از پرکاربردترین و مهم ترین تجهیزات خانه تبدیل شده است. یک هود مناسب تمام بو، دود و ذرات چربی حاصل از آشپزی را به خودش جذب می‌کند. به این ترتیب فضای خانه و آشپزخانه شما از بو و چربی غذا در امان می‌ماند. 

مارک های زیادی در حوزه تولید هود آشپزخانه فعالیت دارند که در این مقاله بهترین و معتبر ترین های آن ها را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

 

1) مارک هود اخوان

مارک هود اخوان فعالیت خود را در سال 1348 (52 سال پیش)  در زمینه تولید قطعات پرسی آغاز کرد و با توجه به نیاز مشتریان به لوازم توکار آشپزخانه برنامه ریزی دقیق، در اولین قدم تولید سینک‌های ظرفشویی را در سبد کالای خود قرار داد.

 محصولات اصلی این شرکت از سال ۶۴ تاکنون علاوه بر سینک آشپزخانه ( توکار ، روکار ، شیشه ای و زیر کورین ) تولید اجاق گاز صفحه‌ای توکار ( شیشه ای ، استیل  لمسی ) انواع فرهای توکار برقی ، برقی گازی و گازی و به خصوص انواع هود آشپزخانه بوده است.

برای مطالعه ادامه مقاله مارک هود به سایت الو آهن تامین کننده انواع تاسیسات ساختمانی مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: مارک هود، الو آهن، انواع تاسیسات ساختمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hossein

کاربرد لوله گالوانیزه؛ کاربردی ترین لوله آهنی

قبل از معرفی و بررسی کاربرد لوله گالوانیزه اجازه دهید نگاهی به تعریف این لوله بپردازیم.

در صنعت آهن آلات، بر روی فلزاتی که نسبت به خوردگی آسیب پذیر می باشند پوششی از فلز روی قرار می دهند که این پوشش برای حفاظت از فلز در برابر خوردگی و آسیب پذیری می باشد و این عمل توسط گالوانیزاسیون صورت می گیرد.

پوشش قرار داده شده در عمل گالوانیزاسیون شامل لایه ای از فلز روی و ترکیباتی از آهن می باشد.در مورد لوله های فولادی نیز برای حفاظت از این لوله ها در برابر خوردگی و آسیب پذیری پوششی از فلز روی بر روی آن قرار می دهند که به آن ها لوله گالوانیزه گفته می شود.

انواع کاربرد لوله گالوانیزه

کاربرد لوله گالوانیزه در لوله کشی آب

یکی از اصلی ترین کاربرد لوله گالوانیزه، لوله کشی آب است به طوری که سیستم لوله کشی آب آشامیدنی نیاز به یک خط لوله کشی اصلی دارد که به عنوان منبع تغذیه از آن یاد می شود و تمامی انشعابات برای طبقات و بخش های مختلف یک ساختمان از آن گرفته می شود .

 لوله کشی آب ساختمان به مثابه رگ‌های خونی بنا است که مایع حیات را به سراسر آن می‌رساند، پس باید به درستی و با بهترین متریال موجود اجرا شود تا گردش آب به طور صحیح و اصولی به اجرا درآید و در آینده نیز دچار ایراداتی نظیر نشتی، ترکیدگی، پوسیدگی، خوردگی و … نگردد تا بتوانید صرفه جویی در وقت و هزینه داشته باشید و مجبور نباشید در آینده هزینه اضافی برای تعمیرات و بازسازی لوله‌های ساختمان متحمل شوید.

برای مطالعه ادامه مقاله کاربرد لوله گالوانیزه به سایت الو آهن نمایندگی تاسیسات ساختمانی مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: کاربرد لوله گالوانیزه،نمایندگی تاسیسات ساختمانی،الو آهن ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hossein

پروسه ساخت لوله مانیسمان

 لوله مانیسمان ابتدا توسط یک شمش فولادی تحت کشش و نورد افزایش طول می‌یابد. سپس با واردکردن مبله جامد نوک تیر به مرکز شمش گداخته می‌شود که این امر در پایان یک لوله مانیسمان را تولید می‌کند.

تولید این محصول عموماً از سایزهای بزرگ‌تر به کوچک‌تر دنبال می‌شود. درمجموع اگر بخواهیم پرسه ساخت لوله مانیسمان را در یک دسته‌بندی کلی قرار دهیم می‌توانیم به موارد فوق اشاره داشته باشیم.

  • برش
  • پیش گرم
  • مرحله PIERCING
  • عبور از دستگاه النگاتور
  • شلیک سمبه
  • تاب‌گیری
  • جداسازی سمبه
  • کروی سازی
  • مرحله کشش
  • خنک‌سازی
  • مرحله اندازه‌گیری
  • مرحله آزمایش
  • مرحله کونیک کردن
  • پولیش
  • باندل کردن

فرآیند تولید لوله مانیسمان چگونه است؟

مانیسمان، صنعت‌گر آلمانی در سال‌های پایانی قرن نوزدهم لوله بدون درز را با روش منحصر به فرد خود تولید کرد. این روش در کنار دیگر روش‌ها، زیرمجموعه‌ای از فرآیند‌های تولید لوله بدون درز محسوب می‌شود.

 در این روش تولید، با استفاده از دو غلتک نورد و یک ماندرل سوراخکاری، بیلت‌های استوانه‌ای به پوسته‌های توخالی استوانه‌ای تبدیل می‌شوند. از گذشته تا امروز این روش سیر تکاملی خود را طی کرده و امروزه به روش‌های مختلفی تولید می‌شود که منجر به اختلاف قیمت لوله مانیسمان در انواع مختلف شده است.

لوله‌های بدون درز معمولاً به سه روش زیر ساخته می‌شوند:

  • سنبه‌کاری چرخشی
  • ریخته‌گری به وسیله نیروی گریز از مرکز
  • ریخته‌گری پاششی

در ادامه هر کدام ازاین‌روش‌ها را به تفکیک بیان می‌کنیم:

فرآیند تولید لوله مانیسمان به روش سنبه‌کاری چرخشی

در این روش ابتدا شمش طبق سفارش مشتری در ابعاد گوناگون برش داده می‌شود. پس از اینکه شمش‌ها درون کوره قوسی با سوخت گاز، به اندازه کافی حرارت دید، سطح مقطع آن توسط دستگاهی به نام الانگیتور گرد می‌شود. سپس درون آن با استفاده از یک سنبه (ماندرل) خالی می‌شود.

 تاب‌گیری لوله به منظور یکدست کردن لوله انجام گرفته و سنبه داخل لوله از آن جدا می‌شود. در مرحله بعد سر و ته لوله گرفته شده تا از حالت بُرنده به حالت گرد درآید. پس از عملیات کشش که معمولاً تا 24 متر انجام و سرد کاری که معمولاً توسط آب و با فرآیندی مخصوص صورت می‌گیرد، لوله به طول‌های مورد نظر برش داده می‌شود. 

درنهایت تست هیدرواستاتیک روی نمونه‌ها انجام شده و در صورتی که قصد ارسال لوله به خارج کشور وجود داشته باشد، روی سطح لوله پوشش روغن ایجاد می‌کنند تا از خوردگی آن جلوگیری شود. مرحله آخر بسته‌بندی و بارگیری لوله‌هاست.

 در این روش معمولاً محصول نهایی ضخامت بالا و طول زیادی خواهد داشت. به منظور کاهش ضخامت لوله‌های مانیسمان در حال تولید، از روش نورد کردن استفاده می‌شود که می‌تواند با استفاده از ماندرل داخلی و یا غلتک پیلگر در کنار ماندرل داخلی انجام شود.

فرآیند تولید لوله مانیسمان با استفاده از روش ریخته‌گری گریز از مرکز

در صورتی که به لوله‌های بدون درز با طول کوتاه و ضخامت بالا نیاز باشد ازاین‌روش استفاده می‌شود. همچنین در مواردی که به خواص گرادیانی در راستای شعاع لوله نیاز باشد، تنها ازاین‌روش می‌توان استفاده کرد.

در این روش از یک قالب چرخنده که با سرعت بالایی در حال حرکت است استفاده می‌شود. ابتدا فلز مذاب به داخل قالب دوار ریخته و با توجه به وارد شدن نیروی گریز از مرکز، مذاب به قسمت خارجی قالب متمایل و فرآیند انجماد از دیواره قالب شروع می‌شود.

فرآیند تولید لوله مانیسمان با استفاده از روش ریخته‌گری پاششی

در این روش که کمتر متداول است، مواد مذابی که قرار است بدنه لوله را تشکیل دهند در محفظه‌ای حاوی نیتروژن قرار می‌گیرند و با چرخش یک میله، روی آن پاشیده می‌شود. قطر این میله، ضخامت داخلی لوله را تعیین می‌کند. با کنترل مقدار مواد مذاب پاششی می‌توان ضخامت دیواره لوله تولیدی را کنترل کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید لوله مانیسمان به سایت الوآهن مراجعه کنید. برای خرید محصولات مد نظر خود، از طریق صفحه فروشگاه الو آهن اقدام کنید و با شماره های بخش فروش ما تماس گرفته تا از تخفیفات ویژه نیز بهره مند شوید.



:: برچسب‌ها: لوله مانیسمان , لوله , مانیسمان , لوله مانیسمان الو آهن , الو آهن ,
:: بازدید از این مطلب : 596
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hossein

موارد کاربرد لوله مانیسمان

قبل از بررسی انواع کاربرد لوله مانیسمان لازم میدانم نگاهی به تاریخچه و تعریف لوله های مانیسمان داشته باشیم. لوله مانیسمان برای اولین بار توسط برادران مانیسمان اختراع شد و علت این نام‌گذاری نیز همین است.

کاربرد لوله مانیسمان

کاربرد لوله مانیسمان

در میان لوله‌های موجود در بازار لوله‌های بدون درز اهمیت و کاربرد بسیاری دارند. این نوع از لوله‌ها روش ساخت ویژه خود را دارند و به دلیل نبود درز در آن‌ها، در صنایع حساس به‌کاربرده می‌شوند.

در صنعت، لوله‌های مختلف اعم از لوله‌های فولادی، لوله‌های ضدزنگ (استنلس استیل)، لوله آلیاژ و لوله بویلر وجود دارد. لوله مانیسمان که به آن لوله بدون درز نیز گفته می‌شود لوله‌ای است که روش تولید و ساخت آن به نحوی است که بدنه‌ای یکدست و بدون درز دارد و هیچ نوع جوش‌کاری بر روی آن صورت نگرفته است.

لوله مانیسمان، نوعی لوله فولادی بدون درز است که در صنایع برای نصب در سیستم‌های لوله‌کشی و تأسیسات مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای تولید لوله مانیسمان بر خلاف سایر انواع لوله فلزی و لوله های فولادی درزدار، از روش جوشکاری استفاده نمی‌شود.

تولید این لوله ها به شیوه مخصوصی در کارخانه انجام می‌شود. این دسته از لوله های فولادی کاربردهای وسیعی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی دارند.

برای مطالعه ادامه مقاله کاربرد لوله مانیسمان به سایت الو آهن نمایندگی تاسیسات برتر مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: کاربرد لوله مانیسمان،الو آهن ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 بهمن 1399 | نظرات ()