نوشته شده توسط : hossein

بهترین مارک سینک ظرفشویی کدام است؟

یکی از لوازم ضروری آشپزخانه که علاوه‌ بر خانه در محل کار هم به آن احتیاج داریم سینک ظرفشویی است. سینک ظرفشویی نه‌ تنها عضوی جدا نشدنی آشپزخانه است، بلکه در دکوراسیون آشپزخانه هم نقش مهمی دارند. انتخاب یک سینک زیبا و کارآمد جلوه‌ی جذابی به آشپزخانه ی شما می بخشد.

حتی اگر بهترین ماشین ظرفشویی هم داشته باشید، باز هم برای شست و شو به سینک ظرفشویی نیاز پیدا می‌کنید. مارک های گوناگونی در بازار وجود دارند که انتخاب را برای شما مشکل می‌سازند. در این مقاله ما تعدادی از بهترین مارک سینک ظرفشویی را به شما معرفی میکنیم تا شما را در انتخاب سینک ظرفشویی مناسب برای آشپزخانه یاری کرده باشیم.

مارک سینک ظرفشویی اخوان 

شرکت اخوان؛ به عنوان بزرگترین مارک سینک ظرفشویی در ایران شناخته شده که در سال 1348 تاسیس گردید. دلایلی که باعث محبوبیت این برند شده، تولید محصولات متنوع در چند صد مدل با کیفیت و مرغوبیت بالا و نیم قرن تجربه که حتی باعث شده جزو رقبای بزرگ محصولات خارجی در بازار داخلی محسوب شوند، می باشد.

برای مطالعه ادامه مقاله وارد لینک زیر شوید:

مارک سینک ظرفشویی



:: برچسب‌ها: مارک سینک ظرفشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hossein

در آشپزخانه‌های امروزی، هود به یکی از پرکاربردترین و مهم ترین تجهیزات خانه تبدیل شده است. یک هود مناسب تمام بو، دود و ذرات چربی حاصل از آشپزی را به خودش جذب می‌کند. به این ترتیب فضای خانه و آشپزخانه شما از بو و چربی غذا در امان می‌ماند. 

مارک های زیادی در حوزه تولید هود آشپزخانه فعالیت دارند که در این مقاله بهترین و معتبر ترین های آن ها را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

 

1) مارک هود اخوان

مارک هود اخوان فعالیت خود را در سال 1348 (52 سال پیش)  در زمینه تولید قطعات پرسی آغاز کرد و با توجه به نیاز مشتریان به لوازم توکار آشپزخانه برنامه ریزی دقیق، در اولین قدم تولید سینک‌های ظرفشویی را در سبد کالای خود قرار داد.

 محصولات اصلی این شرکت از سال ۶۴ تاکنون علاوه بر سینک آشپزخانه ( توکار ، روکار ، شیشه ای و زیر کورین ) تولید اجاق گاز صفحه‌ای توکار ( شیشه ای ، استیل  لمسی ) انواع فرهای توکار برقی ، برقی گازی و گازی و به خصوص انواع هود آشپزخانه بوده است.

برای مطالعه ادامه مقاله مارک هود به سایت الو آهن تامین کننده انواع تاسیسات ساختمانی مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: مارک هود، الو آهن، انواع تاسیسات ساختمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hossein

کاربرد لوله گالوانیزه؛ کاربردی ترین لوله آهنی

قبل از معرفی و بررسی کاربرد لوله گالوانیزه اجازه دهید نگاهی به تعریف این لوله بپردازیم.

در صنعت آهن آلات، بر روی فلزاتی که نسبت به خوردگی آسیب پذیر می باشند پوششی از فلز روی قرار می دهند که این پوشش برای حفاظت از فلز در برابر خوردگی و آسیب پذیری می باشد و این عمل توسط گالوانیزاسیون صورت می گیرد.

پوشش قرار داده شده در عمل گالوانیزاسیون شامل لایه ای از فلز روی و ترکیباتی از آهن می باشد.در مورد لوله های فولادی نیز برای حفاظت از این لوله ها در برابر خوردگی و آسیب پذیری پوششی از فلز روی بر روی آن قرار می دهند که به آن ها لوله گالوانیزه گفته می شود.

انواع کاربرد لوله گالوانیزه

کاربرد لوله گالوانیزه در لوله کشی آب

یکی از اصلی ترین کاربرد لوله گالوانیزه، لوله کشی آب است به طوری که سیستم لوله کشی آب آشامیدنی نیاز به یک خط لوله کشی اصلی دارد که به عنوان منبع تغذیه از آن یاد می شود و تمامی انشعابات برای طبقات و بخش های مختلف یک ساختمان از آن گرفته می شود .

 لوله کشی آب ساختمان به مثابه رگ‌های خونی بنا است که مایع حیات را به سراسر آن می‌رساند، پس باید به درستی و با بهترین متریال موجود اجرا شود تا گردش آب به طور صحیح و اصولی به اجرا درآید و در آینده نیز دچار ایراداتی نظیر نشتی، ترکیدگی، پوسیدگی، خوردگی و … نگردد تا بتوانید صرفه جویی در وقت و هزینه داشته باشید و مجبور نباشید در آینده هزینه اضافی برای تعمیرات و بازسازی لوله‌های ساختمان متحمل شوید.

برای مطالعه ادامه مقاله کاربرد لوله گالوانیزه به سایت الو آهن نمایندگی تاسیسات ساختمانی مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: کاربرد لوله گالوانیزه،نمایندگی تاسیسات ساختمانی،الو آهن ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 فروردين 1400 | نظرات ()