نوشته شده توسط : hossein

برای تاسیسات ساختمانی خود از کدام لوله های تاسیساتی استفاده کنیم؟

یکی از المان‌های اساسی که در ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند، لوله های تاسیساتی هستند. همان‌طور که میدانید استفاده از لوله های تاسیساتی به منظور انتقال سیالات و گاز صورت می‌گیرد. آنچه که در تقسیم‌بندی لوله های تاسیساتی نقش دارد، جنس لوله می‌باشد.

ساخت لوله‌ها با در نظر گرفتن استانداردهای لازم صورت می‌گیرد. آنچه که در تعریف استاندارد برای ساخت لوله های تاسیساتی نقش دارد، شرایطی هم چون دما، فشار، رنگ، سایز و غیره می‌باشد. علاوه بر جنس لوله ها و مواد تشکیل‌دهنده آن‌ها، کاربرد لوله نیز می‌تواند در تقسیم‌بندی آن نقش داشته باشد. برای آشنایی با انواع لوله‌ها و مقایسه انواع لوله های تاسیساتی، در ادامه  با ما همراه باشید.

انواع لوله های تاسیساتی

همان‌گونه که در بالا اشاره شد، لوله ‌های تاسیساتی بر اساس جنس و مواد سازنده آن‌ها به انواع مختلفی تقسیم‌بندی شده و شامل موارد زیر می‌باشند:

  1. لوله های تاسیساتی فلزی
  2. لوله های تاسیساتی غیر فلزی

در ادامه به بیان توضیحات بیشتر در مورد هر یک می‌پردازیم.

برای مطالعه ادامه مقاله لوله های تاسیساتی به سایت الو آهن نمایندگی برتر تاسیسات مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: لوله های تاسیساتی،الو آهن،نمایندگی برتر تاسیسات ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hossein

آشنایی با لوله کشی آتش نشانی

لوله کشی آتش نشانی ساختمان، طراحی و اجرای لوله کشی آب آتش نشانی ساختمان مجموعه اقداماتی است که برای مقابله با حریق انجام می‌شود. طراحی و اجرای تأسیسات آتش نشانی هر ساختمان متناسب با شرایط هر ساختمان انجام می‌شود.

در زمان آتش‌سوزی برای کاهش خسارات ناشی از آتش‌سوزی، مهار به موقع، جلوگیری از پیشروی آتش و به حداقل رساندن ضررهای ناشی از حریق از سیستم اطفاء حریق استفاده می‌شود. در این مقاله به معرفی و بررسی ل.له کشی آتش نشانی در یک ساختمان می‌پردازیم.

انواع لوله کشی آتش نشانی

لوله کشی آتش نشانی به روش خشک:

این لوله کشی آتش نشانی دارای لوله های خشک می‌باشد و آبی در آن وجود ندارد. منبع آب مورد نیاز در لوله کشی این سیستم‌ها و یا قرقره آتش نشانی، از منابع آب ساختمان تأمین نمی‌شود. این سیستم از درب ورودی ساختمان شروع شده و دارای انشعاباتی برای وصل کردن شیلنگ و کم و زیاد کردن آب در طبقات مختلف ساختمان است؛ که در زمان اطفاء حریق عملیات آتش نشانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و عملیات اطفا را ساده و مؤثرتر می‌کند.

در زمان آتش‌سوزی با اتصال شلنگ‌های ماشین آتش نشانی به شیر ورودی درب، آب سیستم تأمین شده و آب از طریق انشعابات وارد طبقات مختلف ساختمان می‌شود. در دو طرف جعبه آتش نشانی 4 سوراخ در بالا و پایین جعبه وجود دارد، معمولاً سوراخ بالا مربوط به لوله کشی آتش نشانی خشک می‌باشد.

برای مطالعه ادامه مقاله لوله کشی آتش نشانی به سایت الو آهن نمایندگی تاسیسات مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: لوله کشی آتش نشانی،الو آهن ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hossein

انواع محصولات نیوپایپ

گروه تجاری گیتی پسند اصفهان در سال ۱۳۷۸ رسما فعالیت خود را شروع نمود که یکی از زیرمجموعه های آن شرکت نیوپایپ بود. نیوپایپ با تجربه بیش از ۲ دهه فعالیت ، امروزه از بزرگترین تولید کننده های لوله و اتصالات به ویژه لول های پنج لایه نیوپایپ می باشد.امروزه برند تجاری نیوپایپ توانسته است با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و متخصصین با تجربه و کارآمد چشم انداز ترسیمی خود مبتنی بر تولیدات لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ را تحقق ببخشید. در ادامه انواع محصولات نیوپایپ را معرفی و بررسی می کنیم.

 

 زانویی نیوپایپ

زانویی یکی از انواع محصولات نیوپایپ است که به دلیل شکل خمیدگی و شباهت به زانوی انسان، نام زانویی به خود گرفته است.از زانویی ها برای تغییر جهت جریان در بین دو لوله استفاده میشود.در سیستم های لوله کشی گاهی نیاز است مسیر لوله ها را تغییر دهیم؛ در این مواقع میتوان از زانویی ها استفاده کرد.برای متصل کردن زانویی ها میتوان از بات فیوژن یا جوش حرارتی بهره برد.

انواع زانویی نیوپایپ از جهت زاویه:

۱) زانویی ۹۰ درجه:

نام دیگر این زانو ، زانویی عمودی می باشد که موجب تغییر زاویه ۹۰ درجه ای حرکت سیال میشود.زانویی ۹۰ درجه می تواند به ۲ صورت شعاع کوتاه و شعاع بلند ساخته شود که هر کدام کاربرد خاص خود را پیدا میکنند.

برای مطالعه ادامه مقاله محصولات نیوپایپ به سایت الو آهن نمایندگی برتر نیوپایپ مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: انواع محصولات نیوپایپ،محصولات نیوپایپ،نیوپایپ،الو آهن ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hossein

برترین برند های تولید کننده لوله های آتش نشانی

از مهمترین تاسیسات ساختمانی سیستم لوله کشی آتش نشانی می باشد. در سیستم های لوله کشی آتش نشانی، جنس و کیفیت لوله های آتش نشانی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد به طوری که هر گونه بی کیفیتی در ساخت آن میتواند به کل هدف از لوله کشی آتش نشانی که جلوگیری از حوادث ناگوار است را نابود کند. در نتیجه برند های تولید کننده لوله های آتش نشانی وظیفه سنگینی به عهده داشته و باید حساسیت زیادی در ساخت آن ها از خود نشان دهند‌. در این مقاله ما قصد داریم به معرفی و بررسی بهترین و برترین برند های تولید کننده لوله های آتش نشانی بپردازیم تا به شناخت کافی از آنها برسیم.

 

لوله های آتش نشانی چه لوله هایی هستند؟

لوله آتش نشانی نوعی لوله فولادی کربنی معمولی است که برای انتقال عامل مهار آتش مانند آب یا گاز مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً به رنگ قرمز است اما لوله های دیواری سبک دارای نمای بیرونی گالوانیزه ای با ظاهری نقره ای هستند. نصب لوله های فولادی قرمز فقط به سیستم های آبپاش لوله مرطوب محدود می شود. نصب لوله گالوانیزه در سیستم های آبپاش لوله مرطوب و خشک (از جمله سیستم های آبپاش لوله پیش ساز) مجاز است.

برای مطالعه ادامه مقاله برند لوله های آتش نشانی به سایت الو آهن نمایندگی برتر لوله های آتش نشانی مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: برترین برند های تولید کننده لوله های آتش نشانی،برند لوله های آتش نشانی،الو آهن ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hossein

معرفی و بررسی انواع لوله های آتش نشانی

شاید در نگاه اول به فکرتان برسد منظور از لوله های آتش نشانی، همان لوله های آبی است که آتش نشانان برای خاموش کردن آتش استفاده میکنند‌؛ این تا حدی درست است اما کامل نیست. لوله های آتش نشانی در ساختمان ها برای لوله کشی آتش نشانی تیز کاربرد دارند. امروزه کاربرد های این لوله ها فراگیر شده است از این رو ما تصمیم گرفتیم مطلبی در مورد انواع لوله های آتش نشانی نوشته و منتشر کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

لوله های آتش نشانی چه لوله هایی هستند؟

لوله آتش نشانی نوعی لوله فولادی کربنی معمولی است که برای انتقال عامل مهار آتش مانند آب یا گاز مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً به رنگ قرمز است اما لوله های دیواری سبک دارای نمای بیرونی گالوانیزه ای با ظاهری نقره ای هستند. نصب لوله های فولادی قرمز فقط به سیستم های آبپاش لوله مرطوب محدود می شود. نصب لوله گالوانیزه در سیستم های آبپاش لوله مرطوب و خشک (از جمله سیستم های آبپاش لوله پیش ساز) مجاز است.

برای مطالعه ادامه مقاله لوله آتش نشانی به سایت الو آهن نمایندگی برتر تاسیسات مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: لوله های آتش نشانی , انواع لوله های آتش نشانی , الو آهن ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hossein

برترین های نمایندگی پارس زنده رود 

هر فردی می تواند شاهد پیشرفت روز به روز صنعت ساختمان سازی و ابعاد آن در کوچه و خیابان ها باشد. همانطور که میدانید یکی از مهم ترین ارکان ساختمان سازی لوله کشی آن است. در نتیجه ساخت لوله و اتصالات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و هر روزه احساس نیاز به آن در دنیای مدرن امروزی بیشتر میشود. یکی از شرکت هایی که در تولید لوله و اتصالات کشور سهم به سزایی دارد، گروه کارخانجات پارس زنده رود پلاست و نمایندگی های آن می باشند. در ادامه قصد داریم نمایندگی های برتر پارس زنده رود را معرفی کنیم.

شرکت پارس زنده رود

با افزایش روز به روز جمعیت کشور و شهرنشینی، شرکت پارس زنده رود پلاست با هدف تولید بهترین لوله و اتصالات در راستای ارتقای صنعت ساختمان سازی، در سال ۱۳۶۵ در شهر اصفهان تاسیس شد. گروه کارخانجات پارس زنده رود در ۴ فاز زیر فعالیت خود را شروع کرد. 

  1. تولید اتصالات پی وی سی 
  2. تولید لوله های پی وی سی 
  3. توسعه ظرفیت تولید لوله و اتصالات و احداث جدید انبار 
  4. افزایش تنوع محصولات با تولید لوله های فرعی 

برای مطالعه ادامه مقاله نمایندگی پارس زنده رود به سایت الو آهن برترین نمایندگی تاسیسات مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: نمایندگی پارس زنده رود،پارس زنده رود،نمایندگی های برتر پارس زنده رود،الو آهن ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hossein

معرفی نمایندگی های برتر آذین لوله 

با یک نگاه گذرا می توان به این نکته پی برد که لوله و اتصالات از مهم ترین بخش محصولات ساختمانی و صنعت ساخت و ساز محسوب میشود.در راستای ساخت  لوله و اتصالات ، شرکت های زیادی به وجود آمدند که از مهم ترین آنها میتوان به آذین لوله اشاره کرد. گروه کارخانجات آذین لوله از بزرگترین برند های تولید کننده لوله و اتصالات در کشور می باشد.نمایندگی های زیادی با این شرکت قرارداد بسته اند. منظور از نمایندگی آذین لوله گروه های صنعتی هستند که محصولات آذین لوله را به فروش میرسانند در این مقاله قصد داریم تعدادی از برترین های نمایندگی آذین لوله را نام ببریم‌.

نمایندگی آذین لوله پایپ مال

 نمایندگی آذین لوله پایپ مال فعالیت خود را از سال 1388 آغاز نموده و با بهره گیری از تجربه و فعالیت های ارزنده در زمینه تاسیسات مکانیکی ساختمان فروش و پخش انواع لوله و اتصالات آب ، گاز ، فاضلاب ، انواع شیر آلات صنعتی ، ادوات کشاورزی ، تا به امروز توانسته است رضایت مشتریان خود را کسب نماید.

برای مطالعه ادامه مقاله آذین لوله به سایت آلو آهن برترین نمایندگی آذین لوله مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: نمایندگی آذین لوله،آذین لوله،الو آهن ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hossein

معرفی نمایندگی های برتر نانو پلیمر یاس

با یک نگاه گذرا می توان به این نکته پی برد که لوله و اتصالات از مهم ترین بخش محصولات ساختمانی و صنعت ساخت و ساز محسوب میشود.در راستای ساخت  لوله و اتصالات ، شرکت های زیادی به وجود آمدند که از مهم ترین آنها میتوان به نانو پلیمر یاس اشاره کرد. گروه کارخانجات نانو پلیمر یاس از بزرگترین برند های تولید کننده لوله و اتصالات در کشور می باشد.نمایندگی های زیادی با این شرکت قرارداد بسته اند. منظور از نمایندگی نانو پلیمر یاس گروه های صنعتی هستند که محصولات نانو پلیمر یاس را به فروش میرسانند در این مقاله قصد داریم تعدادی از برترین های نمایندگی نانو پلیمر یاس را نام ببریم‌.

برند نانو پلیمر یاس

ابتدا اجازه دهید نگاهی به خود شرکت نانو پلیمر یاس بیندازیم. 

گروه کارخانجات نانو پلیمر یاس فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۸۵ در زمینه تولید لوله و اتصالات پی وی سی آغاز کرده است . تولیدات نانو پلیمر یاس کاربرد وسیعی در صنعت ساختمان و تاسیسات فاضلاب دارد .از همان ابتدای کار ، شرکت نانو پلیمر یاس دارای آزمایشگاهی مجهز به مدرن ترین تجهیزات آزمایشگاهی بود  و تولیداتی با استاندارد های بالا و کیفیت عالی روانه بازار می کرد.بهره مندی از نشان استاندارد ملی و گواهینامه های بین المللی نشان از کیفیت بالای محصولات نانو پلیمر یاس میدهد. همچنین به تازگی شرکت نانو پلیمر یاس اقدام به تولید لوله و اتصالات پلی پروپیلن کرده است که در سیستم های لوله کشی آب شرب کاربرد دارد.

برای مطالعه ادامه مقاله نمایندگی نانو پلیمر یاس به سایت دکتر پرآذران مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: نمایندگی نانو پلیمر یاس , نانو پلیمر یاس , الو آهن ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hossein

در صنعت آهن آلات، بر روی فلزاتی که نسبت به خوردگی آسیب پذیر می باشند پوششی از فلز روی قرار می دهند که این پوشش برای حفاظت از فلز در برابر خوردگی و آسیب پذیری می باشد و این عمل توسط گالوانیزاسیون صورت می گیرد. پوشش قرار داده شده در عمل گالوانیزاسیون شامل لایه ای از فلز روی و ترکیباتی از آهن می باشد.در مورد لوله های فولادی نیز برای حفاظت از این لوله ها در برابر خوردگی و آسیب پذیری پوششی از فلز روی بر روی آن قرار می دهند که به آن ها لوله گالوانیزه گفته می شود.

کاربرد لوله گالوانیزه

لوله گالوانیزه همانند سایر لوله ها وظیفه انتقال سیال از محلی به محل دیگر را دارند. از اصلی ترین و مهم ترین کاربرد لوله گالوانيزه انتقال سیالات (آب و گاز) در گلخانه ها و منازل است.

از دیگر کاربردهای این لوله می توان به استفاده در سازه های فلزی و دکل های مخابراتی، محافظت از کابل های شبکه و برق، پایه فنس، انتقال آب در صنایع کشاورزی حصار کشی مناطق مختلف زمین و در برخی موارد تخلیه فاضلاب اشاره کرد. این لوله ها را می توان به صورت توکار یا روکار استفاده کرد.

معمولاً لوله های گالوانیزه از داخل دچار زنگ زدگی می شوند که مشکلات فراوانی از جمله پوسته پوسته شدن لوله ها، شکست لوله و تغییر مزه آب را در پی دارند. لازم به ذکر است امروزه در لوله کشی منازل، لوله های گالوانیزه جای خود را به لوله های پلاستیکی داده اند.

برای مطالعه سایر کاربرد های لوله گالوانیزه وارد لینک لوله گالوانیزه در سایت الو آهن شوید. در آن جا می توانید انواع لوله گالوانیزه را از نظر کاربرد با هم مقایسه کنید.



:: برچسب‌ها: انواع لوله گالوانیزه , لوله گالوانیزه , الو آهن ,
:: بازدید از این مطلب : 513
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hossein

با یک نگاه گذرا می توان به این نکته پی برد که لوله و اتصالات از مهم ترین بخش محصولات ساختمانی و صنعت ساخت و ساز محسوب میشود.در راستای ساخت  لوله و اتصالات ، شرکت های زیادی به وجود آمدند که از مهم ترین آنها میتوان به نیوفلکس اصفهان اشاره کرد. گروه کارخانجات نیوفلکس از بزرگترین برند های تولید کننده لوله و اتصالات در کشور می باشد.نمایندگی های زیادی با این شرکت قرارداد بسته اند. منظور از نمایندگی نیوفلکس گروه های صنعتی هستند که محصولات نیوفلکس را به فروش میرسانند در این مقاله قصد داریم تعدادی از برترین های نمایندگی نیوفلکس را نام ببریم‌.

گروه کارخانجات نیوفلکس 

در حقیقت شرکت نیوفلکس یکی از زیرمجموعه های برند معروف گیتی پسند اصفهان است . شرکت گیتی پسند اصفهان یک شرکت نام دار و شناخته شده در زمینه صنایع و تجهیزات ساختمانی در کشور است . سرمایه گذاران صنایع گیتی پسند در سال ۱۳۷۷ کارخانه نیوفلکس را در شهر اصفهان افتتاح کردند اما نیوفلکس فعالیت رسمی خود را در تولید لوله و اتصالات از سال ۱۳۸۴ با ظرفیت ۲۳۰۰۰ تن شروع کرد. علاوه بر لوله و اتصالات، نیوفلکس در زمینه های نفت و پتروشیمی، خودرو، ساختمان و… نیز فعالیت داشته و امروزه از برترین شرکت های صنعت لوله و ساختمان محسوب می شود. در حقیقت نام تجاری نیوفلکس، شرکت پردیس گسترش اسپادانا می باشد که در تولیدات خود از پلی پروپیلن به عنوان ماده پلاستیکی اصلی استفاده میکند.

برای مطالعه ادامه مقاله نیوفلکس به سایت الو آهن نمایندگی برتر نیوفلکس مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: نمایندگی نیوفلکس , نمایندگی برتر نیوفلکس , الو آهن ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1399 | نظرات ()